Uzņēmuma pirkšana un pārdošana. Kam uzticēt biznesa pārdošanas jautājumu risināšanu?

Daudziem uzņēmējiem pienāk tāda diena, kad viņi risina jautājumu par sava biznesa pārdošanu. Tam var būt dažādi iemesli: uzņēmējdarbība nesagādā nekādu prieku, nesagādā labus ienākumus, aizņem pārmērīgi daudz laika u.c. Kā veikt pārdošanu?

Ar biznesa pārdošanu ir jānodarbojas attiecīgās jomas speciālistiem

Uzņēmuma pārdošana ir oficiāli formējams darījums, kura realizēšanā jāveic zināmi pasākumi, ātrākai lietas norisei uzņēmējs var vērsties speciāla profila organizācijā, kura nodarbojas ar biznesa pārdošanas jautājumu risināšanu.

Kā jau mēs minējām, ir svarīgi vērsties pie speciālistiem, kuri palīdzēs sameklēt ieinteresētu klientu, pareizi noformēt dokumentus, pamatot pieņemamu biznesa pārdošanas cenu, nepieļaujot kļūdas, kuras nereti gadās uzņēmējiem, uzskatīdami, ka uzņēmuma pārdošana ir vienkārša un pārdošanas procedūru var paveikt saviem spēkiem.

Pārdošanas procesa uzsākšanai uzņēmuma īpašniekam ir jāsaved kārtībā grāmatvedība, šo darbu arī ir ieteicamāk uzticēt kvalificētiem speciālistiem. Mūsu kompānija SIA “BKB Birojs” sniedz profesionālus pakalpojumus grāmatvedības pakalpojumu un audita jomā, mēs palīdzēsim rast jebkuru jautājumu risinājumus saistībā ar grāmatvedību. Bet ja Jūs kādreiz atkal ieinteresēs uzņēmuma reģistrācija un Jūs atvērsiet jaunu uzņēmējdarbību, mēs palīdzēsim gan kompānijas atvēršanā, gan grāmatvedības dokumentācijas kārtošanā.

Uzņēmuma pārdošanas sagatavošanās process

Sāciet ar dažādu izziņu apkopošanu. Ja uzņēmējdarbības iespējas ļauj, labāk vērsieties pie auditoriem, lai saņemtu viņu slēdzienu. Pētot priekšlikumu, pircējs, kuru ieinteresējusi uzņēmuma pirkšana, noteikti vēlēsies pārliecināties, ka Jūs piedāvājat patiešām vērtīgu biznesu. Un auditoru neatkarīgajiem vērtējumiem šajā ziņā būs noteicoša loma lēmuma pieņemšanā par Jūsu biznesa pirkšanu.

Tādā veidā tiks ieekonomēts laiks, jo uzņēmuma pirkšana var ieinteresēt vienlaicīgi vairākas personas, bet auditoru sagatavotie dokumenti atbrīvos viņus no vajadzības pašiem veikt pārbaudi. Šādā jautājumā Jūs varat vērsties pie mums, mēs Jums palīdzēsim!

Pārbaudiet dokumentus, kuri pārdošanas procesā var izrādīties vērtīgi. Piemēram, beidzoties īres līgumam, to būtu ieteicams pagarināt. Ja Jūsu bizness ietver nekustamo īpašumu, tad atjaunojiet tā vērtējumu.

Pašiem veikt biznesa pārdošanu ir sarežģīti, tas skar arī jaunas uzņēmējdarbības uzsākšanu, jo kompānijas reģistrācijai ir vajadzīga lietišķa pieeja, jo jau pie kompānijas atvēršanas ir jāparedz virkne jautājumu, kuri ir nozīmīgi pirms uzņēmuma reģistrācijas.

Tāpēc, ja rodas nepieciešamība, vērsieties pie mums, mēs palīdzēsim!